Nog maar 7 weken te gaan!! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Alinde&Albert Gootjes - WaarBenJij.nu Nog maar 7 weken te gaan!! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Alinde&Albert Gootjes - WaarBenJij.nu

Nog maar 7 weken te gaan!!

Door: Alinde

Blijf op de hoogte en volg Alinde&Albert

08 Maart 2018 | Bonaire, Kralendijk

Bon dia allemaal!! Hier weer even een berichtje vanuit Bonaire.
Hoe is het met jullie allemaal? De kou getrotseerd? Lekker geschaatst? Leuk al die foto’s die langskwamen op het ijs, maar wij genieten nog lekker van de warmte hier!
Verjaardag Niek en Daan:
De 28e zijn Niek en Daan 5 geworden en ze gaan sinds de 26e naar school. Ze vinden het ontzettend leuk en gaan met veel plezier. Ze zitten bij juf Sanne in een grote klas van 30 kindjes, iedereen is tijdelijk op deze school dus het is een komen en gaan. De school begint om 7.30 en duurt tot 12.30, lekker tropenrooster dus! Je merkt echt dat ze inmiddels wat ouder zijn en echt toe zijn aan school. De 28e hebben ze getrakteerd en voelden zich helemaal jarig, helemaal trots dat ze nu 5 zijn!
Na school zijn we naar een van de mooiste plekjes van het eiland geweest, Lac Cai. Lekker gebbqt met wat vrienden en de jongens hebben met hun schatkaart een echte schatkist gevonden: mogelijk gemaakt door Anne en Linda, twee vriendinnnen van mij hier op het eiland. Hun dag kon natuurlijk niet meer stuk en het was een onvergetelijke verjaardag.
Eenmaal thuis gekomen werden we ineens verrast door Eva en Lisan die zingend happy birthday voor onze neus stonden met cadeau’s voor de jongens! Dit zijn twee collega’s van mij uit Nederland die heerlijk een weekje mee kwamen genieten van Bonaire.
De 25e hebben we Jannet opgehaald van de airport. Blijft toch altijd weer een mooi gezicht hoe dat vliegtuig over de zee rakelings langs je hoofd vliegt en dan voor je neus land, vooral voor de jongens blijft dit een happening en dan komt er ook nog iemand uit stappen die we kennen!! Yeah een week vakantie met Jannet. Ik had daarvoor ontzettend veel gewerkt en was heerlijk 5 dagen vrij. De jongens gaan naar school dus ik had alle tijd om samen met Jannet en Teun optimaal te genieten van het eiland, rondje Zuidkust, rondje Noordkust, dolfijnen gezien, veel gesnorkeld en zeeschildpadden gezien, flamingo’s van heel dichtbij, genoten van de zon, lekker uit eten geweest! Heerlijke week gehad!
Surfen!
Albert en ik zijn helemaal verslaafd aan het surfen en het gaat ook steeds beter, gaan steeds harder op dat board. Helaas was er vorige week niet heel veel wind en ligt de zee momenteel voor met zeewier , en dan echt helemaal vol zeewier, je staat er tot aan je knieen midden in en de halve surfspot ligt er mee vol dus momenteel zijn ze met heel veel vrijwilligers al het zeewier aan het verwijderen en kan er hopelijk gauw weer gesurfd worden.

Werk:
Afgelopen tijd ontzettend veel gewerkt en merk dat ik ondertussen wel een beetje klaar ben met dat 40 uur werken. Maar ik heb vanaf morgen lekker vakantie en vorige week met Jannet lekker vrij gehad. Nog een maandje werken en dan heb ik de laatste 1,5 week voor we naar Nederland gaan ook nog lekker vrij. Het werk blijft erg rustig en heb hier wel veel van mezelf geleerd. Vooral het leren loslaten en omgaan met de rust die ik niet echt in me heb. Hou echt wel van actie en heb uitdaging nodig wil ik iets echt leuk vinden, dus dat heb ik hier niet echt gevonden, maar met de collega’s maken we er gewoon elke dag wel weer wat leuks van.
Albert werkt elke ochtend, vooral nu Niek en Daan naar school zijn en schiet ook lekker op met zijn grote vertaalproject. Het leven is hier zo lekker relaxed en het weer is zo fijn! Je merkt wel dat het een klein eiland is en overal waar je komt kom ik wel bekenden tegen.
Ik kijk er ook wel uit om weer naar Nederland te gaan, de jongens vragen nu ook bij alles wat ze vinden of krijgen, mag ik dit mee naar Houten nemen?? Dus zijn ook wel bezig met het feit dat we weer teruggaan. Albert vind het leven hier heerlijk en zou hier nog wel wat langer willen blijven.
Curacao:
Ben nu aan het werk, en morgenochtend vlieg ik samen met Teun voor 5 daagjes naar Curacao. Is 20 minuten vliegen dus je bent er zo. Gaan Agaath en Andre opzoeken die daar wonen en er een leuk weekend van maken! Volgende week woensdag komt Carolien aan en gaan we er met haar een leuk weekje van maken! Nog genoeg leuks voor de boeg dus we vermaken ons nog prima de laatste 7 weken!

Warme groet van ons allemaal
X

  • 08 Maart 2018 - 19:26

    Greetje:

    Groet André en Agaath van mij, wil je ook naar een auto huren kijken....?liefst een automaat
    Goede reis en gelukkig tot over 7 weken, liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Alinde&Albert

6 maanden Bonaire

Actief sinds 06 Nov. 2017
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 10076

Voorgaande reizen:

06 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

06 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: